Catspam

Even een berichtje over mijn twee kanjers!

IMG_3041
Ik wil aandacht baassieeeeee!
IMG_3046
Ik wil ook graag wat aandacht!

Je zal maar moe zijn na een lange dag werken haha. Hebben Luke en Skywalker geen boodschap aan hoor! Zodra ik thuis ben willen ze knuffelen, het liefst de hele tijd!

IMG_2976
Als je weg gaat ga ik gewoon op je voet zitten hoor!

Luke is mijn persoonlijke stalker. Overal waar ik ben, is hij. Als ik aan het koken ben zit hij altijd op de grond op/tussen mijn voeten.

IMG_3060
Ik kan ook gewoon zo naar beneden toch? Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan haha
IMG_3061
Luke bekijkt alles vanaf een afstandje!

Luke en Skywalker mochten voor het eerst naar zolder. Nou dat hebben we geweten hoor. Ze zijn er niet meer weg te slaan. Zodra ze de kans krijgen schieten ze weer de trap op. Skywalker is nogal een durfal dus die springt gerust vanaf het traphekje meerdere treden naar beneden. Luke wil dat dan graag nadoen maar is nog iets te klein om al zulke gevaarlijke capriolen te gaan uithalen.

IMG_3070.jpg
En na het rennen en spelen zijn we moe! Slaap zacht 🙂

En nog wat meer cutenessssss! (ze zijn zo fotogeniek!)

Fijne dag nog!

Een gedachte over “Catspam

Geef een reactie

