I’m back

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben blog ik weer vaker. Ik merk dat ik daar de laatste tijd meer behoefte aan heb. Af en toe het één en het ander van mij afschrijven werkt nog steeds erg prettig.

De laatste weken ben ik erg moe. Ik slaap slecht en ben overdag erg druk. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn hoofd in orde is. Ik voel me niet depressief of iets dergelijks. Ik heb wel dagen dat ik het moeilijk vind om mijn bed uit te komen maar dan zijn daar Luke en Skywalker (katten) en die maken me dan toch altijd weer vrolijk. Zodra ik beneden kom wijken ze niet meer van mijn zijde.

Gisteren kwam ik thuis en was het aan het onweren. Ik ben met de jongens op de bank gaan zitten, ze waren namelijk wat angstig. Luke en Sky hebben de hele middag bij/op me gezeten. Het voelde fijn om er voor ze te kunnen zijn. Ik merk dat ze mij heel veel positiefs brengen en het is een goed gevoel om dat eens terug te geven.

Ik denk dat ik vooral slecht slaap door het weer, het is de laatste nachten erg benauwd in de slaapkamer. Ik maak lange dagen. De wekker gaat om 06.00 uur en ik lig er meestal pas weer om 23.00 weer in. Daarbij was ik emotioneel een beetje van slag met mijn verjaardag en vaderdag, dat blijft toch altijd een beetje hangen. Nog 5 weekjes werken en dan heb ik twee weekjes vrij. In die twee weekjes gaan we uitslapen, leuke uitstapjes maken en gewoon lekker genieten! Michael en ik zijn er beide aan toe, even wat tijd samen!

Vandaag nog even werken en dan twee dagen een beetje rustig aan doen. Ik hoop dat ik wat meer kan slapen en wat meer rust kan pakken. Ik ben toe aan wat rust!

Geef een reactie

