Vaderdag

Ik heb het weer overleefd hoor! Ik heb zondag heerlijk uitgeslapen tot 10:30 uur! Was ook wel nodig want ik was me toch een partijtje moe.. Merk de laatste weken dat ik misschien iets harder op de rem moet trappen maar als je mijn blog iets langer leest dan weet je dat mijn rem al een aantal jaren defect is. Maar eens laten repareren in deze dagen.

Rond half 1 ben ik mijn zusje gaan ophalen. Daarna nog even snel 2 cavia’s en een kat eten gegeven. Daar zorg ik vanwege vakantie tijdelijk even voor. En toen hop naar Schiedam! Ik had daar voorspeelmiddag met de muziekvereniging. Leuk dat het was joh! Oh en leerzaam natuurlijk ๐Ÿ™‚ Mijn zusje was er ook bij en die vond het ook gezellig!

Vanuit Schiedam zijn we doorgereden naar de Maasdijk. Daar even snel de Plus in gelopen voor een kaart, chocolade en wat drinken. Annemarie vond de perfecte kaart dus die hebben we maar meegenomen. Geschreven en wel ligt de kaart nu te pronken op mijn vaders graf!

Rond half 7 verzamelde we ons bij Mirell (restaurantje in het dorp) om een hapje te eten. Onder het mom van “dan zijn we in ieder geval nog samen met vaderdag”. Wat ik eigenlijk nog niet zo’n gekke gedachte vond. Na twee scholfilets, friet met mayo en een heerlijk toetje met chocolade lava cake, witte chocolademousse en slagroom was het tijd om weer naar huis te gaan.

Voor een vaderdag, die vooral de afgelopen jaren niet makkelijk was, viel het me alles mee. Uiteraard zijn er leukere dagen maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk een best fijne dag heb gehad.

Zo zie je maar, tijd heelt toch de wonden ook al doen de littekens soms nog pijn.

Een gedachte over “Vaderdag

  1. Lieve schat, ontzettend mooi geschreven. Je doet het onwijs goed. Ik ben super trots op je. ๐Ÿ˜˜.

    Kus mama

Geef een reactie

