Alles komt altijd tegelijk..

Oke, ga maar lekker zitten want dit word een zeik blogje. Gisteren was namelijk echt een *piep* dag..

Ik heb al enkele dagen enorme buikpijn.. Gevalletje spastische darm.. Gisteren was dit echt niet te doen gewoon. Het leek wel alsof ik een ballon had ingeslikt.. Ik ben geen pillenslikker dus paracetamol laat ik over het algemeen achterwegen alleen gisteren heb ik een half pak achterover geslagen.

Mijn auto heeft de laatste weken wat kuren.. Het lijkt alsof hij niet op gang komt.. Hij hapert en schokt als ik in de eerste of tweede versnelling rij. Gisteren wilde mijn auto uiteraard ook niet starten. Nadat ik de motor aardig verzopen had, deed ie het weer.. Toch uiteindelijk maar de garage gebeld en ik moet zo snel mogelijk langskomen want er is een kans dat ik mijn motor aan het vernachelen ben. Ik heb nul verstand van auto’s maar het kan of de bougie zijn of één of andere sensor die over het vermogen gaat. Ik heb dus een middag vrij moeten nemen, lekker last minute om mijn auto te laten repareren. Daarbij komt dat ik vrijdag naar de dierenarts moet dus een auto nodig heb en dus mijn moeder lief aan moest kijken. Uiteraard vind mijn moeder het geen probleem om haar auto een dagje aan mij uit te lenen maar toch vind ik het vervelend om het haar te moeten vragen.

Na al dat gezeik was ik dus wel toe aan een rondje lopen. Samen met Stanley ging ik voor de 4 kilometer. Na 3,3 kilometer knalde mijn hoofd uit elkaar, kreeg ik geen lucht meer en had ik overal zweetplekken.. Hardlopen als het +20 graden is, is niet aan mij besteed.

Thuis aangekomen ben ik de douche in gesprongen, heb ik geprobeerd nog enigszins te ontspannen en ben daarna meteen mijn bed in gedoken. Wat een rot dag was dat zeg..

Geef een reactie

