Happy B-day to meeeeeee!

Gisteren was het weer zo ver, ik was jarig. Ik ben 23 jaar geworden.

Het is toch altijd een rare dag.. Ik zeg ook altijd tegen Michael dat ik niet van mijn verjaardag hou.. Eerlijk gezegd hoeft het voor mij allemaal niet zo maar dit jaar had ik stiekem toch wel zin in. Het was de eerste verjaardag in ons nieuwe huis en met onze kittens. Uiteraard miste ik mijn vader, die er al 3 jaar niet meer bij is. Ik heb alleen heel erg mijn best gedaan dat gevoel heel hard weg te drukken en ik moet zeggen dat dat best goed gelukt is! Ik heb eigenlijk een hele leuke dag gehad!

Het was heerlijk weer dus we hebben lekker buiten gezeten. Dit zorgde er meteen ook voor dat ons ‘ruimte gebrek’ geen probleem meer was. Onze woonkamer is niet super groot, in de tuin is veel meer zit ruimte. Volgens mij heeft iedereen het naar zijn zin gehad! Michael had brownies gebakken en kwarktaart gemaakt. Het was een kwarktaart met twee smaakjes op elkaar. Het was echt allemaal heeeeel lekker!

Kwarktaart

Luke en Skywalker, onze kittens, hebben zich ook heel erg goed gedragen. Ze lagen voornamelijk te slapen in en op de krabpaal. Als iemand ze kwam aaien gingen ze er uitgebreid voor liggen. Van alle indrukken waren ze erg moe en in de avond hebben ze ook nog bij ons op de bank lekker liggen knorren. Uiteraard waren ze vanmorgen ontzettend druk en moesten ze even al hun energie kwijt. Tot groot verdriet van onze gordijnen, maar ach dat hoort er bij zeggen we dan maar.

Chillen in krabpaal

Al met al een erg geslaagde dag dus! 🙂

Geef een reactie

